gamed-bs
اهلا وسهلا بك ايها الزائر ياريت المنتدي يعجب حضرتك
وياريت تشرفنا وتكون عضوا في منتدانا
gamed-bs
اهلا وسهلا بك ايها الزائر ياريت المنتدي يعجب حضرتك
وياريت تشرفنا وتكون عضوا في منتدانا
gamed-bs
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابه 2أحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
GhOsT RiDeR - 178
طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Vote_rcapطنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Voting_barطنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Vote_lcap 
OmAr GuItArEsT - 65
طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Vote_rcapطنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Voting_barطنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Vote_lcap 
i don't care - 34
medo mashakel - 22
kaka - 8
ManDo - 4
Dandona - 1
dark_knight - 1
أنيس حمدان - 1
المواضيع الأخيرة
» حصــــــريا لعبة Far Cry رابط واحد مباشر 100%
طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالأحد ديسمبر 07, 2014 1:27 pm من طرف أنيس حمدان

» حصريا الإصدار الفاينل من عملاق المحادثة الاول عالميا Yahoo! Messenger 11.0.0.2014 Final بتحديثات جديدة بحجم 18 ميجا وعلى اكثر من سيرفر
طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالجمعة سبتمبر 16, 2011 8:33 am من طرف GhOsT RiDeR

» اللعبه الرائعه : Escape Whisper Valley كامله و على أكثر من سيرفر
طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالسبت يوليو 17, 2010 11:01 am من طرف GhOsT RiDeR

» اسطورة الأدوات▲▼jv16 PowerTools 2010▲▼₪ رخصة مدى الحياة₪ مع الشرح المفصل ↙محدث دائما↘
طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالسبت يوليو 17, 2010 10:42 am من طرف GhOsT RiDeR

» حصريا شاهد فيلم ابراهيم الابيض DVD
طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالجمعة يوليو 16, 2010 8:23 pm من طرف GhOsT RiDeR

» حصريا : ثانى البوكس اوفيس فيلم الاكشن والمغامرات الرائع The Last Airbender 2010 مترجم نسخه Cam عاليه الجوده ع اكثر من سيرفر
طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالجمعة يوليو 16, 2010 2:28 pm من طرف GhOsT RiDeR

» بإنفراد - النسخة الـ TS من فيلم الإثارة والرومانسية The Twilight Saga: Eclipse 2010 مترجم بإحترافية على اكثر من سيرفر
طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالجمعة يوليو 16, 2010 2:25 pm من طرف GhOsT RiDeR

» فيلم الجريمه Caught in the Crossfire 2010 مترجم نسخه DvdRip على اكثر من سيرفر
طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالجمعة يوليو 16, 2010 2:22 pm من طرف GhOsT RiDeR

» مكتبة لجميع المصاحف الموجودة بالقسم الاسلامى - متجدد باستمرار
طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالجمعة يوليو 16, 2010 2:04 pm من طرف GhOsT RiDeR

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط gamed-bs على موقع حفض الصفحات
التبادل الاعلاني
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث

طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
GhOsT RiDeR
المـديـرالعام
المـديـرالعام
GhOsT RiDeR

ذكر عدد الرسائل : 178
مزاجي : طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Mosaly10

طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Empty
مُساهمةموضوع: طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا   طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالإثنين يونيو 09, 2008 7:59 am

دخلت جري.. مافيش في راسي غير هدف واحد و هو انيعايزة انام بقيي..نفسي ابقي زي عباد ربنااناملي شوية ساعة القيلولةالحلوة دي العسلة دي..ولسة بحط راسي و انا الفرحة مش سيعة قلبي.. تررررنرن تليفون البيت .. زيسرينه

القطر الاكسبريس .. حطيت المخدة فوق دماغي و عملت نفسي مشسامعة حاجة ..الرنة طوولت زيادة عن الللزوم

.. واضح ان السيد المتصل منالنوع الغتيت .. عموما علي نفسه..غتيت !! انا

اغتت منه .. مش هقوم خليه يرن ..وقفت الرنات .. ياا اخيررا زهق.. بس مين

ده .. رن مرة تانية .

استهبلت اكتر و حلفت براسابويا ما انا ردة .. اصلي مش طايقة لا اسمع صوت

جرسو لا ارفع سامعة تليفون و لا حتياكلم حد .. ما انا بقالي 7 سبع ساعات

ملطوعة علي كرسي ما وريش حاجةغير اني اسمع جرس و ارفع سماعة و اكلم في

مخاليق ربنا ..رن التليفون مرة و اتنين و تالتة ..واضح ان اهلالدار

اتخدور هم كمان .. مافيش حدفيهم عبر اللفلفون و لا قاله انت بتقول ايه

حتي !!! شكلها مافهاش نومة ولا يدوله..و

شكلي مش هعرف اكمل استهبال .. قومت و انا عيني بطق شرار و عندي استعداد

امسك في زمارة اللي بيتصلان شاء الله كان مين .. رفعت السماعة" افندم .. ايوة .. ؟؟ "رد صوت سمج انا فاكره اني سمعته بس لسة ما ركزتيش .. " ايوة انا مين معايا " .. نعم انتي اللي متصله مين انتي " شكلي هقل ادبي.. بس لحقتنفسها " انا طنط توتو !!طنط توتو لاء مش وقتك خالص .. بالمناسبة طنط توتو ديجارتنا و اسمها الحقيقي سوسن بس مش عارفة ايه بصراحة العلاقة بين توتو و سوسن دي بسمش موضوعنا ..ابتسمت ابتسامةبلهاءكررركرر..و انا هاين عليا ادخل ايدي فيالسماعة اجيبها من رقبتهاطنط توتو .. اهلا اهلا "كنت حاسة انيهيغمي عليا و انا بكلمها من كتر النوم ده انا كنت خلاص الدنيا هتضحكلي و هديهالتاني يوم.." ازيك يا قطةعاملة ايه و ماما و بابا و و " شكلها هتطول .. و ايه قطة دي كمان هيا هتهزر لاء شكلي هتنرفز " خير يا طنط ؟؟ " .. اخلصي يعني يا ريت .." خير ان شاء الله انا يجيمن ورايا غير كل خير .. انا الخير كله .. كركركر" يا دمك !! يا حاجة انجزي" ايوة يعني في اي اوامر يا طنط؟؟".." ايوة و حياة الغالي عندكعايزكي تيجي تشوفي الكمبيوتربتاع ابني ميشوو" عليفكرة ميشو ده اصلا اسمه حازم بس ايه

العلاقة بينهم ما حديش يسالني ..عملت نفسي مش فاهمة " ايوةيعني ماله يا طنط خير يعني "سمعت انك يا حلوة كل شغلك علي كمبيوتر يعني اكيد هتعرفي فيه وتعرفي تصلحية انا قولت لميشو هيا انتي اللي هتحلي اللليلة كلها "

.. نعم يختي .. سمعتي ايه ؟؟اة لو تعرفي الحقيقة كنتي اتخرستي و بعدين

اصلح ايه ده انا كبيري معجهازي اعمله ريسترت .. ولسة هشرح ليها" لاء يا طنط انتي فاهمة غلط !! " .. قاطعتتني .. " لاء اصل و لا فصل .. انا عارفكي طول عمرك لهلوبة بتعرفي فالكفت يلا احنا منتظرينك " اة افهم ف الكفت لاء اصلح كمبيوتر لاء !! .. لسة هنطق .. " ياطنط ..طب بكرة " لاءلاء اصل ميشو بيذاكر عليه وهاري نفسه ادامه .. يلا يا قطة سلاام "هووب السماعة في وشي .. و كمان بتفقلي السماعة .. حتي انتي مشكفاية العملاء.. يحرق ميشو و ام ميشوكمان

و يحرق دي ساعة لما قمت رديتعليكي ..دقني اهي رقمنا من بكرة هغيره و اخلي

امه سري و الجدع يعرف يوصلنا .. عموما انتي اللي جبتيه لنفسك .. طلبتيها و

هتنوليها .. اترحمي بقي عليجهازك. اخر يوم يشوف النور النهاردة

خدتها

من اصيرها و قولت اقوماشوف ايه الوقعة المنيلة دي و كان عليها اضربنفسي

بالكرباج عاشن قومت رديت .. يلا اروحلها و خلاص .. اصل

البيت في وش البيت و لوعوئت عليها مش هتسبني.دي ممكن تجيب ميشو ابنهاو

كل اخوته و تيجلنا .. اروحانا احسن .. صحيح طنط توتو بروية شوية و حشرية

\
شوية و مفتريه شوية ..بسيلا عاشن خاطر ابنها ميشو الغتيت اللي فيه شبه كبير من الست ام ميشو

يتبع
https://gamed-bs.yoo7.com
GhOsT RiDeR
المـديـرالعام
المـديـرالعام
GhOsT RiDeR

مُساهمةموضوع: رد: طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا   طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالإثنين يونيو 09, 2008 7:59 am

دخلت

ع ام ميشو من هنا و البوس اشتغل كانها ما شفتنيش من مية سنة .. طيب ماشي

يا ام ميشو .. خير يا ستي .. دخلت و انا نافشة ريشي بقي .. كاني مولوده في

ايدي ماوس و ف التانية كي بورد ..ما هو لازم كده ؟.. هيا دي اصول الشغل ..
" فين يا ستي ميشوو .. و جهاز سي ميشوو ؟؟ " ..
رديت و هيا ابتسامتها من الودن للودن " مستعجلة ليه ... ادخل اعملك كوبية شاي عقبال ما تخلصي مع ميشو " .. شاي في عز النار الايدة دي .. الناس كلها بتقول حاجة ساقعة حاجة ساقعة و دي تقولي شاي .. قولت اعمل فيها اليجانت بقي " لاء ربنا يخليك ميرسي اوي " شاورتلي علي اوضة ميشو ...
" احم احم .. دستور .. ازيك يا ميشو " كنت لسة هضربه علي قفاه اصل في سن احفادي .. لف راسه و بصلي من تحت النظارة .. من فوق لتحت " اهلا !! "
.. نعم يا ابن توتو .. اهلا.. بدال ما تقوم تبوس علي ايدي ده انا جايه انقذلك المخروب بتاعك .." ماما بردواناديت عليكي هيا حرة بقي " لقيت الواد هيلبط .. قولت اقصر معاه " خير يا ابني ماله جهازك " قالي مافهوش " و بعدين بقي في يومك .. "

ماله يا حبيبي " .. قولتلك ما لهوش .. انا بقول كده لماما بس هو كويس " شكله اصلا هيقوم يديني بالكرسي في دماغي .. بصيت عليه لقيت ميشو ابن العشر سنين ماسك الماوس و زي القرد يعمل عشرة مني انا اللي بلغت من العمر ارذله ... " يعني جهازك سليم يا ابني .. اومال امك بتقول بايظ ليه " رد و لا كاني هنا اصلا " .. كبري منها بقي .. انا قولتها كده

عاشن اخد منها فلوس بحجة اني عايزة اصلحة و هيا زهتقت بس و عايزة حد يجي يشوفه ..نفضي ليها "

يدهولك يا دي العيل .. دي طنط توتو معرفتيش تربي ..انفض لامك . لسة هديه

بالقلم علي دماغة .. قولت اعديها احسنلي ..ده شكله بلطجي زي امه ..ما صدقت

انا " يعني مافيش مشكلة .." لاء كله عنب يا باشا "

باشا ,, عنب يا دزمة انا في سن ستك تقولي عنب .. اوكي ..انا هسيبهلك خضرة

مخضرة بس ما يصحيش ده انا مقعدتيش 5 دقايق علي بعض .. انا هقعد خمسة كمان

جنبه و اقوم ..يعني كاني عملت الواجب.. رميت عيني لقيت الواد فاتح يجي 5 ويندهوات شااات و

دققت شوية .. كلها اسماؤ بنات .. و نازل كلام.. و

فاتح كام ويندو كمان تحت مش مطمنه ليهم شكلهم فيهم قلق .. و صدقت و صدق

احساسي الماوس جيه علي ويندو منهم و عيني ما تشوف الا النور .. احمممم احممممم " انت يا ريس بتعمل ايه .. يخرب عقلك لم نفسك .. اتكسف علي دمك .. "

ده الواد لسة عيل و عايش حياته و امه برة كيس جوافةو لادريانة بحاجة ..

بتدي فلوس و خلاص .. الواد و لا كاني موجودة كاني هووا كاني فراغ ... لاء

انا اقوم احسنلي شكلنا مش هنتفق .. " يا مقلوب انت همشي.. عايز حاجة تاني " كاني عملت اولاني .. استنيت حتي يعبرني و لا حتي باصلي .. خرجت م الاوضة و انا راسي منكسة في الارض من اللي شوفته جوة اوضة ميشو

خرجت من اوضه الواد و انا هاين عليا ادخل اعلقه من رجليه.اخيرا دخلت ام ميشو بالشاي .. ايه خير .. طمنيني يا قطة " بردوا قطة ..ده انتي اللي قطة و الله .. اوكي

مش هعلق عليكي اللي تجيب عيل زي ميشو ده ليها حق تتقول اكتر من كده ..انا

نويت و النية لله اني ادي كرسي في الكلوب و اضرب اسفين ف ميشو بس من غير

ما اسيحله " لاء يا طنط ده

بايظ علي الاخر لازم تبعيه لحسن مش هينفع تاني .. ميشو ممكن يتعب لو قعد

ادامه كتير .. يا تلحقيه يا ما تلحقوهش ده ممكن يسخن في مرة و ينفجر و

يولع في البيت كله" .. قدمتلي الشاي و هيا مخضوضة "استر يا ستار .. طيب و راس ابويا الجهاز ده ما هو بايت النهاردة .. يل ااشربي بقي انتي .. " لاء و النبي عاشن ما اتاخريش " .. و " و تربه ابويا لتقعدي !! " حاضرر " قعددت يا دوب دخلت المطبخ تاني و لقيتها خارجة جري .. معليش

هتعبك معايا ممكن بس لو فيها رذاله تيجي تشوفي الماسورة دي بتاعة المطبخ

لحسن غلبتني من الصبح و ميشو زي ما انيت شايفة عيل مالهوش في البهدلة دي "

.. نعم ياااا ختي .. ماسورة .. مطبخاة انتي فهمتني غلط .. شكلك فاهمني

غلط .. لاء مش سباكة ابداا .. الا كده بقي .. ثم ميشو ابنك ده جن مصور ..

ده يبهدلك انتي و عشرة منك .. " نعم يا طنط .. " مسكيت موبيلي و دوست علي

رنه فيه و شغلتها و عملت كاني بتكلم فيه:" ايوة طنط سوسو سقف مطبخك وقع طيب انا جاية حالا .ايوة هيا دقيقة و ابقي ادامك " و شاورت ليها بايدي اني همشي عاشن المكالمة و فتحت الباب و نزلت اجري علي بيتنا
medo mashakel
مراقب
مراقب
medo mashakel

مُساهمةموضوع: رد: طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا   طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 7:25 pm

صعيدي اشترك بمسابقة من سيربح المليون وجاوب على السؤال الأول وربح 200 ريال .. وكان السؤال الثاني :

عصفور باليد ولا عشرة على ....

1 - الشجرة

2 - البقرة

3 - الصفراء

4 - الحمراء

فقال لجورج قرداحي : من أولها صعبة .. ما نسأل الجمهور ..

سأل الجمهور ، فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة ...

فقال لجورج : مش دايماً الجمهور على حق .. ما نحذف إجابتين ....

حذفله إجابتين ف بقي :

الجواب الأول (الشجرة)

والجواب الثاني (البقرة)

فقال لجورج : يااااادي الحظ بقى لي الجوابين اللي الشاكك فيهم ....

طب نتصل بصديقي (هريدي) .. فأتصل ب هريدي ..

(إزيك يا أبو صميده ؟؟ كيف أخبارك ، أم صميده إزيها ؟؟ والعيال ...)

راحت الثلاثين ثانية وملحقش يسأله السؤال ..

فسأله جورج قرداحي : وهلأ شو بدك تعمُل ..

فجاوب :

هنْسِحِب ياعم من المسابقة ..

وآخذ ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول ..

والمثل بيقول : عصفور باليد ولاعشرة على الشجرة
medo mashakel
مراقب
مراقب
medo mashakel

مُساهمةموضوع: رد: طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا   طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 7:26 pm

صعيدي اشترك بمسابقة من سيربح المليون وجاوب على السؤال الأول وربح 200 ريال .. وكان السؤال الثاني :

عصفور باليد ولا عشرة على ....

1 - الشجرة

2 - البقرة

3 - الصفراء

4 - الحمراء

فقال لجورج قرداحي : من أولها صعبة .. ما نسأل الجمهور ..

سأل الجمهور ، فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة ...

فقال لجورج : مش دايماً الجمهور على حق .. ما نحذف إجابتين ....

حذفله إجابتين ف بقي :

الجواب الأول (الشجرة)

والجواب الثاني (البقرة)

فقال لجورج : يااااادي الحظ بقى لي الجوابين اللي الشاكك فيهم ....

طب نتصل بصديقي (هريدي) .. فأتصل ب هريدي ..

(إزيك يا أبو صميده ؟؟ كيف أخبارك ، أم صميده إزيها ؟؟ والعيال ...)

راحت الثلاثين ثانية وملحقش يسأله السؤال ..

فسأله جورج قرداحي : وهلأ شو بدك تعمُل ..

فجاوب :

هنْسِحِب ياعم من المسابقة ..

وآخذ ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول ..

والمثل بيقول : عصفور باليد ولاعشرة على الشجرة
OmAr GuItArEsT
شاب قشطة
شاب قشطة
OmAr GuItArEsT

ذكر عدد الرسائل : 65

مُساهمةموضوع: رد: طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا   طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالثلاثاء يونيو 24, 2008 2:09 pm

THANX
OmAr GuItArEsT
شاب قشطة
شاب قشطة
OmAr GuItArEsT

مُساهمةموضوع: رد: طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا   طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالخميس يونيو 26, 2008 6:01 pm

شكرا مشاكل
OmAr GuItArEsT
شاب قشطة
شاب قشطة
OmAr GuItArEsT

مُساهمةموضوع: رد: طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا   طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالسبت يونيو 28, 2008 9:04 pm

شكرا مشاكل
GhOsT RiDeR
المـديـرالعام
المـديـرالعام
GhOsT RiDeR

مُساهمةموضوع: رد: طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا   طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا Emptyالأحد يونيو 29, 2008 2:48 am

كفاية رد واحد يا ميرو[b]

طنط ام مشيو بس مش ميشو بتاعنا دا
صفحة 1 من اصل 1